Back to All Events

Senselab med Axholmen


  • Axholmen Bergmans gata 2 Stockholm 114 34 Sweden (map)
42663207_1969824383071917_8182085111752163328_o.jpg

Har du nån gång funderat på hur dina beslut omedvetet påverkas av din syn, lukt, smak, hörsel och känsel? Är du nyfiken på att veta mer om hur företag använder detta i marknadsföring för att locka dig till att köpa deras produkt?

Det är ÄNTLIGEN dags för Project Destinations första event för läsåret 18/19 den 17 oktober som är tillsammans med Axholmen! De bjuder nu in dig som student till en storslagen kväll på deras kontor där dina sinnen och “Sensory Marketing” står i fokus! 

Under kvällen kommer det bjudas på bland annat en resa genom trender, roliga övningar och en experimentell middag tillsammans med konsulter från Axholmen. Lär KÄNNA företaget och arbetsplatsen genom avslappnade former och LYSSNA på allt de har att berätta om sig själva, om företaget och de möjligheter som finns för dig som student. Passa på att ställa frågor om allt du SER och HÖR. 

Sensory marketing - ett spännande och outforskat område - så fundera inte, bara anmäl dig och SE fram emot en riktigt spännande kväll! 

Anmälan görs senast den 11 oktober till rekrytering@axholmen.se, anmälan ska inkludera CV, betyg inkl. betygssnitt och examensår. 

Eventet vänder sig främst till de som läser industriell ekonomi, antingen som master eller program, eller som har bakgrund inom ekonomi/management.
Observera att eventet kommer vara på svenska.

Earlier Event: October 10
Coffee o'clock: the favorite time of day
Later Event: November 7
Interview day with Axholmen